Ο Δικαιούχος είναι δυνατό να επιστρέψει το επιδοτούμενο προϊόν στην εταιρία από όπου προμηθεύθηκε αρχικά το προϊόν, είτε με βάση τις δυνατότητες που του παρέχει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (πχ. αναίτια επιστροφή λόγω δικαιώματος υπαναχώρησης), είτε με βάση την πολιτική επιστροφών του πωλητή (πχ προϊόν ελλαττωματικό κατά την παράδοση ή προϊόν με εξωτερικά αισθητικά ή άλλα προβλήματα που ορίζονται στην πολιτική επιστροφών). Σε κάθε περίπτωση, εφόσον συντρέχει λόγος επιστροφής, αυτή θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό για να ισχύουν μεν οι πολιτικές επιστροφών, να είναι δε δυνατή η ακύρωση της εξαργύρωσης και η μη πληρωμή του πωλητή από το Πρόγραμμα.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος είναι σημαντικό οι επιστροφές να πραγματοποιούνται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης και εξαργύρωσης των vouchers. Τα Vouchers μπορούν να ακυρωθούν το πολύ 30 ημέρες μετά από την εξαργύρωσή τους
Ανεξαρτήτως του περαιτέρω χειρισμού (αντικατάσταση ή αποζημίωση), με την επιστροφή του εξοπλισμού γίνεται ακύρωση της αρχικής συναλλαγής, επομένως και της εξαργύρωσης του voucher που αρχικώς χρησιμοποιήθηκε για τη μερική / ολική εξόφληση του σχετικού παραστατικού. Ακύρωση γίνεται και στην περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγω το τιμολογημένο προϊόν δεν έφθασε και δεν παραλήφθηκε ποτέ από το δικαιούχο, χωρίς δική του ευθύνη.
Μετά την ακύρωση της εξαργύρωσης, το κουπόνι θα είναι και πάλι διαθέσιμο στο δικαιούχο για νέα αγορά είτε από τον ίδιο (περίπτωση αντικατάστασης) είτε από άλλο προμηθευτή (περίπτωση αποζημίωσης) εντός του διαστήματος ισχύος του Προγράμματος.
Με την ακύρωση, ο Δικαιούχος λαμβάνει σχετικό SMS:
“Ψηφιακή Μέριμνα: Το voucher ΧΧ.ΧΧ.ΧΧ.ΧΧ. έχει αποδεσμευθεί και είναι πάλι διαθέσιμο. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την αγορά επιδοτούμενου εξοπλισμού έως την λήξη του Προγράμματος”